fbpx
Connect with us

תנאי השימוש באתר

הקדמה

גולש/ת יקר/ה, שלום רב.

אנו שמחים שמצאתם לנכון לעבור על תנאי השימוש שלהלן וממליצים לכם לעבור גם על מדיניות הפרטיות של האתר. אנא קראו את תוכן התנאים והמדיניות בעיון רב עוד בטרם תגלשו ו/או תעשו שימוש כלשהו באתר (weknow.co.il על כל צורותיו כגון עם ו/או ללא WWW וכיו”ב – להלן: ה”אתר”). הן תנאי השימוש והן מדיניות הפרטיות נכתבו והונגשו על מנת לאפשר לכם לעיין ולהבין את את התנאים החלים על משתמשי האתר, הנתונים שנאספים, אופן איסוף המידע והאופן שבו מנהלי/מפעילי האתר ו/או מי מטעמם עושים בו שימוש.

נתקלתם בתקלה במבנה האתר או בגלישה בו? במידע מטעה בהפרת זכויות יוצרים או בכל דבר אחר שלדעתכם עלינו להיות ערים אליו? אנו הפנו את תשומת ליבנו ואנו נפעל בהקדם על מנת לטפל בכך. אנא שילחו את הודעתכם לכתובת: [email protected]. אנו מודים לכם מראש 🙂

מטעמי נוחות בלבד מנוסח התוכן בלשון זכר, אך הכתוב מיועד לנשים וגברים כאחד, עמכן הסליחה.

מידע כללי

משתמש/גולש העושה שימוש כלשהו באתר, מאשר כי קרא, הבין ומקבל על עצמו את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות החלים באתר, ללא שום הסתייגויות ו/או תנאים כאלו ואחרים. גולש אשר אינו מוכן לקבל את תנאי השימוש ו/או מדיניות הפרטיות החלים באתר, מתבקש שלא לעשות שום שימוש באתר לרבות גלישה, השארת פרטים וכיו”ב, שכן אם יעשה כך יפעל תחת אותם תנאים ומדיניות הנהוגים באתר.

מפעילי האתר ו/או מי מטעמם (להלן ה”מערכת”) פועלים על מנת להבטיח כי התוכן שמוצג למשתמשי/גולשי האתר הינו נכון ומדויק, אולם אין בכך בכדי להבטיח ו/או להתחייב כי האתר נקי מאי אילו חוסר דיוקים ו/או טעויות. האתר כולו, חלקים ממנו ו/או המוצג בו ניתנים לשימוש “AS IS”, אין ולא תהיה למערכת אחריות כלשהי בין אם במפורש ובין אם במשתמע. על אף הרצון ומאמצי המערכת להנגיש את האתר, על תכניו ותכונותיו בצורה המדויקת, המלאה והטובה ביותר למספר גדול ככל שניתן של משתמשים/גולשים תוך חווית גלישה רציפה ובטוחה, מובהר בזאת כי ייתכן והדבר לא יתאפשר וכי המערכת אינה מתחייבת שהשימוש באתר יעשה ללא הפרעות ו/או יהיה בטוח לגלישה מפני גורמים בלתי מורשים. על הגולש/המשתמש לעשות שימוש אחראי ולגלות הבנה כלפי טיב ואיכות החומרים והתכנים המוצגים באתר.

בעצם השימוש באתר זה מצהיר הגולש/המשתמש כי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כלפי המערכת כל דרישה, טענה ותביעה בכל הקשור לבטיחות הגלישה באתר, נזקים שנגרמו על ידי צד ג’, איכות הקישורים ואמינותם, פונקציונאליות, רכיבי, חומרי ותוכן האתר, בין אם על מידת נכונותם, איכותם, חוקיותם, בטיחותם, התאמתם לציפיית הגולש ו/או למגבלותיו. כמו כן, מערכת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים ובכלל.

האתר מנגיש לגולשיו/משתמשיו תכנים במגוון רחב של נושאים החל מפנאי, בריאות וספורט דרך אסתטיקה, כלכלה, עסקים, נדל”ן וכלה בלימודים, ‘עשה זאת בעצמך’ ועוד. מקורם של התכנים משתנה, בין אם נכתב/פורסם על ידי המערכת, אנשי מקצוע, הוטמע מאתר/מקור תוכן אחר ובין אם סופק ו/או מנוהל על ידי צד ג’. הקריאה והשימוש בתכנים אלו הינה באחריותו הבלעדית של הגולש ועליו לגלות משנה זהירות בעת השימוש בהם שכן אין בהם בכדי להוות תחליף לחוות דעת או ייעוץ מקצועי בשום צורה ואופן. במקרים בהם ישנו צורך בייעוץ או חוות דעת על הגולש/המשתמש לפנות לאיש מקצוע ובכל מקרה, לא להסתמך על התכנים המוצגים באתר זה.

כללי גלישה ו/או שימוש באתר

הגלישה/השימוש באתר לרבות השימוש בתכנים ו/או בשירותים שמציע האתר מותרים אך ורק תחת הכללים הבאים. גולש/משתמש המבקש לעשות שימוש כלשהו באתר בניגוד לתנאים האמורים או שימוש שאינו ברור האם הינו שימוש מותר, אינו רשאי לעשות כן, אלא אם קיבל לכך הסכמה פרטנית ומפורשת בכתב ממערכת האתר.

כל בקשה לשימוש באתר שלא במסגרת תנאי השימוש ניתן לשלוח לכתובת: [email protected]. שליחת הבקשה ו/או כל אישור שיינתן על קבלת הבקשה אינו מהווה אישור לבקשה. אישור זה יינתן באופן פרטני וייעודי על ידי המערכת.

  • הגולש/משתמש רשאי לעשות שימוש באתר לשימוש פרטי בלבד. כל שימוש למטרה מסחרית כלשהי אסורה בהחלט, אלא אם נתנה מערכת האתר את הסכמתה לכך בכתב ובאופן פרטני כמוסבר לעיל.
  • ביצוע ו/או עידוד לביצוע פעולות לרבות ליקוט, חיפוש, אצירה, אגירה, סריקה, אחזור, העתקה וכיו”ב של תכני ותכונות האתר באמצעות יישומי מחשב או כל כלי אחר המאפשר זאת, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, אסורות בהחלט.
  • כל קישור למקורות תוכן לרבות אתרים, דפי נחיתה וכיו”ב המכילים או בעלי תוכן המכיל ו/או בעלי נטייה לגזענות, פורנוגרפיה, אפליה, פעילות עבריינית ו/או עידודן, כמו גם כל תוכן אחר שהועלה לרשת בניגוד לחוק אסורים בהחלט.
  • העתקה ו/או שימוש בחומרים מן האתר בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף ובכלל למטרות שאינן גלישה ו/או שימוש באתר, אסורה בהחלט.
  • הצגת תכני ותכונות האתר ו/או הטמעה שלהם בכל צורה שהיא ובכל אמצעי שהוא אסורה בהחלטה (אלא אם ניתן לכך אישור בכתב במפורט לעיל).
  • שליחת ו/או העלאת חומרים אסורים ו/או מטרידים לרבות פורנו, הודעות נאצה, הודעות בשפה בוטה ולא ראויה או הכוללות דיבתו של אדם כזה או אחר אל מערכת האתר או באמצעות מערכות האתר, אסורות בהחלט.
  • שימוש באתר ובכל אמצעי אחר במטרה לגרום נזק לאתר ו/או לצד שלישי המפרסם בו באמצעות האתר ו/או ניסיון הפלתו, העמסת רשת התעבורה וכיו”ב אסורה בהחלט.
  • הגולש/המשתמש מצהיר כי הוא יודע, מבין ומסכים כי הודעות דואר אלקטרוני לרבות תלונות, טענות בקשות וכיו”ב שישלחו אל מערכת האתר ולא נתקבלו מכל סיבה שהיא, יש בכך בכדי לפתור את מערכת האתר מכל התחייבות, מחויבות, נזק וכיו”ב כלפי צד כזה או אחר. על הגולש/משתמש האחריות לוודא כי בקשתו נקלטה.
  • קישורים והפניות (אנא קרא הרחבה מטה) – גולש/משתמש העושה שימוש בקישור או הפנייה שבמסגרתם הועבר לאתר/מקור צד ג’, עושה זאת על אחריותו הבלעדית ובידיעה גמורה כי בעצם עזיבתו את האתר, תנאי השימוש המובאים כאן אינם חלים עליו עוד וכי כעת הוא פועל תחת תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות ככל שיהיו של האתר/המקור אליו הגיע דרך הקישור/הפנייה.

ייתכן כי באתר ו/או במסרים (לרבות אימיילם, הודעות SMS ,PUSH וכיו”ב) שישלחו אל הגולש/המשתמש אשר נרשמו לשרות, יופיעו תכנים שונים (לרבות כתבות ו/או פרסומות, בין אם כווידאו, טקסט, תמונה וכיו”ב) המיועדים למשתמשים מגיל 18 ומעלה ואלו יופיעו ללא אזהרת צפייה. גולש/משתמש שהינו מתחת לגיל 18 מתבקש שלא לעשות שימוש באתר. על הגולש/המשתמש באתר אשר יש לו ילדים מתחת לגיל 18, להפעיל שיקול דעת בעת השימוש באתר בסביבת ילדים ו/או באמצעים איתם יעשה שימוש באתר שכן במידה ואלו יעמדו לרשות ילדיו ייתכן והדבר יביא לחשיפת האתר ותכניו בפני ילדיו. במקרה כזה האחריות המלאה והבלעדית הינה על הגולש/המשתמש. השימוש באתר הינו באחריותו הבלעדית של הגולש/המשתמש ובעצם השימוש באתר מצהיר הגולש כי קרא את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הבין והסכים להם.

קישורים (לינקים) והפניות

ייתכן ובאתר ימצאו קישורים ו/או הפניות למקורות תוכן בתוך האתר ומחוצה לו לרבות מקורות מידע, אתרי אינטרנט, גופים, חברות וארגונים שונים, דפי נחיתה ופרסומות של צד ג’ (בין אם מוצגות כטקסט בו מוטמע קישור ובין אם כתמונה בה מוטמע הקישור, “באנר”). אין בהימצאותם של קישורים והפניות באתר בכדי להעיד על אמינותם, תקינותם, מהימנותם, דיוקם, עדכניותם ו/או נכונתם של הקישורים עצמם ו/או התוכן או המקור אליו מפנים הקישורים כמו גם היותם לא מפרים זכויות, חוקים וחובות כלשהם. אין בהימצאות הקישורים ו/או ההפניות באתר בכדי להוות תמיכה ו/או עידוד ו/או הסכמה וכיו”ב למקור אליו הפנה הקישור/הפנייה ולתוכן ו/או המוצרים שבו ו/או כאלו שהוא מפרסם. אין בהימצאות הקישורים ו/או ההפניות באתר בכדי  להעיד כי משאב זה הינו בבעלות ו/או באחריות ו/או בשליטת מערכת האתר.

מערכת האתר אינה אחראית בשום צורה ואופן ולא תישא בשום אחריות בכל הקשור לקישורים ו/או הפניות אלו ו/או המקור אליו מפנים הקישורים ו/או ההפניות לרבות התוצאה של השימוש בהם ו/או ההסתמכות עליהם. האחריות הבלעדית לכך מוטלת על הגולש/המשתמש ועל כן עליו לנהוג באחריות ולהפעיל שיקול דעת בעת צריכת התכנים ו/או כל פעולה אחרת שיעשה וכן עליו לעיין בעיון בתנאי השימוש ו/או מדיניות הפרטיות ו/או כל מסמך אחר (כפי שאלו נקראים במקור אליו הופנה הגולש/המשתמש) בו מפרט בעל המקור את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הנהוגים והמחייבים בו. מערכת האתר רשאית לעשות בקישור ו/או בהפנייה שהופיעו באתר בעבר כל שתחפוץ לרבות, הסרה, עריכה וכיו”ב ככל שהדבר משרת את צרכיה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא שום מחויבות להודעה מוקדמת ובכלל.

הגולש/משתמש מצהיר בזאת כי קרא, הסכים והבין שייתכן ותוכן האתר, הקישורים, ההפניות, טפסי השארת פרטים וכל אמצעי אחר עשויים להוביל אותו אל אתרי/הצעות מכר של שירותים ו/או מוצרים שונים בין אם באתר ובין אם מחוצה לו והשימוש בהם לרבות ביצוע רכישת מוצרים ו/או שירותים נעשים על אחריותו הבלעדית וכי האתר והמערכת אינם צד בשום צורה ואופן בהתקשרות שבין הגולש/המשתמש לבין צד ג’. כל התקשרות בין הגולש/המשתמש לצד ג’ או כל צד שאינו מערכת האתר, תעשה על אחריותו הבלעדית ומערכת האתר אינה ולא תהיה צד להתקשרות זו. לגולש/משתמש לא תהיה כל טענה ו/או תלונה ו/או בקשה כלפי מערכת האתר בין אם לגבי ההתקשרות ובין אם לגבי המוצר ו/או השירות לרבות טיבו, איכותו, אספקתו וכיו”ב ובכלל.

תוכן גולשים

ייתכן ובאתר יופיע תוכן גולשים, דהיינו תוכן אשר נוצר על ידי גולשי/משתמשי האתר לרבות תגובות, הקמת/ניהול דיון בפרום ובין אם כל תוכן שהועלה ופורסם בצורה כזו או אחרת. מובהר בזאת כי המערכת אינה אחראית בשום צורה ואופן לתוכן שנוצר על ידי גולשים והועלה/פורסם באתר. האחריות הבלעדית לכל תביעה, תלונה, טענה וכיו”ב שתוגש בגין תוכן גולשים מוטלת על הגולש/המשתמש אשר העלה/הגיב/יצר את התוכן ועליו בלבד.

גולש/משתמש אשר העלה/הגיב/יצר תוכן, מצהיר בעצם עשותו כן כי קרא, הבין והסכים שאחריות המלאה והבלעדית לתוכן שיצר לרבות כל קישור, הפניה, הצגה ו/או פרסום שנכללים בתוכן שהעלה, מוטלת עליו בלבד וכי למערכת אין ולא תהיה כל אחריות כלפי אי אילו צדדים ואי אילו נזקים שנגרמו כתוצאה מכך. היה ונגרמו ולאתר ו/או למערכת האתר אי אילו נזקים לרבות נזקים תדמיתיים, כלכליים וכיו”ב, על הגולש/המשתמש שיצר את הנזק, לשפות את מערכת האתר עם פנייה ראשונית וללא שום דיחוי.

הגולש/המשתמש מצהיר בזאת שידוע לו ומוסכם עליו כי לאחר שיצר את התוכן באתר, רשאית המערכת לעשות בו כבשלה לרבות, עריכה, מחיקה, שכתוב, העתקה לאתר אחר ו/או כל שינוי שהמערכת רואה לנכון לבצע, ללא צורך בהודעה מוקדמת ו/או הרשאה וכי ליוצר התוכן לא תהיה כל בעלות עליו ו/או זכות לבוא בטענות, בקשות ותלונות כלפי המערכת. גולש אשר מצא עצמו פגוע/מוטרד מתוכן גולשים כזה או אחר ומבקש לטפל בו, מוזמן לפנות אל המערכת בכתובת: [email protected]

מדיניות הפרטיות וההגנה על נתוני הגולשים/משתמשים

כבמרבית האתרים גם באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies (“עוגיות”) המסייעים למערכת האתר ו/או לצד ג’ לנתח את אופי הגלישה והשימוש של גולשי/משתמשי האתר. אם הדבר אינו לשביעות רצונך, אנא הפסק את השימוש באתר.

השימוש במידע הנאסף ובמידע האישי שתספק מיוזמתך במסגרת השימוש שלך באתר זה, נעשה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ואנו ממליצים לך לעין בה, שכן בעצם גלישתך/שימושך באתר זה הינה מקבל עליך את האמור בה ללא הסתייגות. לעיון במדיניות הפרטיות לחץ כאן: מדיניות הפרטיות

Advertisement

אהבתם? We Know! תנו לייק והישארו מעודכנים גם ב Facebook